perjantai 3. kesäkuuta 2011

Olen onnellinen...

...mitä sä luulit? Hehheee...Ihan pakko oli lainata tuo. Mä oon niiiiin ihastunut tohon Olavi Uusivirran ja Anna Järvisen biisiin...Se ON ihana! En tiedä miks, mut se vaan ON ja videokin on aikas söpö. Laitan sen soimaan, jos vaan löydän...

Ja olenhan mä onnellinenkin. Onnellinen, juuri tänään 13-vuotiaan esikoisen äiti. Onnellinen alakoulun päättävän äiti. Onnellinen esikoulun päättäneen äiti ja onnellinen tulevan viidesluokkalaisen äiti. Onnellinen auringonpaisteesta. Onnellinen kesästä. Onnellinen Suvivirrestä. Onnellinen uudesta työstä. Onnellinen synttärikemuista omppopuiden alla. Onnellinen hymyilevistä ihmisistä, ystävistä, rakkaista ja muista kliseistä. Ruusuilla en tanssi, mutta onnellinen olen. :)

Kaikesta onnenpöpperöstä huolimatta tänne kuuluu ihan normaalia. Olen vihdoin saanut tyhjennetyä Tallipihan, luovuttanut avaimet ja katkaissut napanuoran. Varmasti käydään kesällä moikkaamassa ja kahvilassa sunnuntaipuustilla, mutta näin on nyt hyvä. Olen taas onnellisesti omillani. Kaksi viikkoa Aleksanterinkadulla on hujahtanut vauhdikkaasti. Nyt kotiudutaan rauhassa...

Niin ja ai, olenhan mä onnellinen myös viidestä Mårbackastani. Ans kattoo kuinka kauan...;))

5 kommenttia:

  1. Ihana onnellinen postaus... oikein tulin hyvälle mielelle ja aloin mielessäni listata mistä kaikesta minä olen onnellinen..:)

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus<3 Niin minäkin olen onnellinen, monesta monesta asiasta:)

    VastaaPoista
  3. Onnellisuus jatkukoon ♥
    Ja kiva kun olet siinä keskustassa, tulee nyt toivottavasti paaaaljon useammin poikkeiltua! ☺

    VastaaPoista
  4. Tästä postauksesta tuli hyvä mieli. :) On toi biisikin aivan ihana. :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kivoista viesteistänne! :) Toivottavasti en ny sit leimautunut ihanvähänenemmän hihhuliks... ;D Niin ja sekin klisee käväs jo mieles, et se kel onni on...ja niin edelleen...Heh. Joopa joo, just nyt olen onnellinen siitä, että saan painaa putiikin oven kiinni ja kirmata kotiin järkkäämään teinin huomisia synttäribileitä...:) Ajattelin laittaa vieraat istumaan omppopuiden alle puutarhaan...Mutta se tarjoilu...se on taaaaas niiiiiiin suunnitteluasteella. Ehkä me vaan rillataan ja naatitaan ;DD Anyways, ihanaa viikonloppua kaikille! Pus, s

    VastaaPoista